Movintracks, impulsada per emprenedors gironins, ha tancat una ronda de finançament que li ha permès captar 230.000 euros -130.000 els aporten business angels i 100.000 Caixa Capital Risc a través d'un préstec participatiu-, que destinarà al seu procés d'internacionalització. La firma tecnològica ha desenvoluptat un software que permet la interacció personalitzada amb els consumidors a través de dispositius mòbils.

Movintracks està basat en les tecnologies Beacons i NFC, que permeten la interacció amb telèfons intel·ligents i dispositius mòbils.

Estar passejant per un centre comercial i obtenir una oferta sobre el producte que precisament estem mirant; assistir a un concert i saber que el servei de bar ens convida a un 2x1 justament quan no hi ha cua; visitar un museu i rebre informació addicional sobre el pintor que més ens agrada...

Tot això és possible amb Movintracks, un escriptori des del qual es poden programar accions de màrqueting personalitzades dirigides al dispositiu mòbil del consumidor des de qualsevol ordinador i d'una forma senzilla.

Uns dels valors afegits de l'eina és ofereix a les empreses informació sobre els moviments i les trajectòries que realitza el consumidor en un determinat espai i, per tant, conèixer les seves preferències i hàbits de consum.

Darrere del projecte hi ha els gironins David Martí i Xevi Montoya (impulsors de la consultoria digital Playbrand) i el barceloní Álvaro Martínez.