Tradeinn tanca el primer semestre amb un 50% més de vendes

El grup, que ven material esportiu a través d'Internet, espera superar els 40 MEUR aquest 2015 si segueix el ritme

13.07.2015 | 12:07

El grup Tradeinn, especialitzat en la venda de material esportiu a través d'Internet, ha tancat el primer semestre de l'any amb un 50% més de vendes. El grup ha superat els 21 MEUR i, per això, fa la previsió d'arribar a final d'any amb una facturació de 40 MEUR. Això suposaria un creixement del 30% respecte el 2014, quan el grup va tancar l'exercici amb 32 MEUR. El creixement del grup ve impulsat, en part, per dos nous projectes que s'han posat en marxa aquest 2015: el llançament de dues noves botigues (dressinn.com i traininn.com, especialitzades en moda i fitness, respectivament) i també per l'ampliació del centre logístic de Celrà (Gironès), que compta amb més de 8.000 m2 de superfície.


El grup Tradeinn preveu tancar el 2015 per sobre dels 40 MEUR de facturació, un 30% més que el 2014 quan la marca va tancar l'exercici amb 32 MEUR. El grup fa aquesta previsió en base a les vendes del primer semestre, que han suposat un creixement important respecte el mateix període de l'any anterior. Concretament, les vendes han crescut un 50% fins a superar els 21 MEUR.

Durant la primera meitat del 2015, Tradeinn ha accelerat el seu creixement amb el llançament de dues noves botigues online: Dressinn.com -amb la que ha fet el salt al món de la moda- i Trininn.com, especialitzada en fitness.

El grup també ha ampliat el centre logístic que té a Celrà (Gironès) i ha passat dels 3.000 als 8.000 m2 de superfície amb l'objectiu de continuar creixent. El grup, liderat per David Martín, es va fundar el 2010 i, des de llavors, ha experimentat creixements de facturació anuals d'entre el 30% i el 60%.


Actualment, Tradeinn gestiona una mitjana de 2.000 comandes diàries i ja compta amb més de 1.100.000 clients a tot el món. Des de les seves 13 botigues a Internet -especialitzades en diferents disciplines esportives- està present a més de 220 països i el seu catàleg supera les 500.000 referències i el mig milió d'articles.

La setmana vinent, del 15 al 18 de juliol, la marca serà a una de les fires internacionals del sector més prestigiosa, la Outdoor 2015, a Friedrichshafen (Alemanya).

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema