El conseller delegat de Bankia, José Sevilla, afirma que «ara com ara»l'entitat no canviarà la seva política d'ús de caixers ni per als clients ni per aquells que no ho són. Així doncs, Bankia es desmarca d'alguns dels seus competidors com CaixaBank, que cobra una comissió de dos euros als no clients per la utilització dels seus caixers, o el BBVA que implementarà aquesta mesura a partir del setembre.

Sevilla va fer aquesta afirmació durant la presentació dels resultats semestrals del grup BFA-Bankia en la qual va recordar que l'entitat disposa d'una xarxa d'uns 5.500 caixers, la tercera més important d'Espanya, i en va destacar la seva productivitat.

Millora un 11,5% el benefici

En la presentació dels resultats també s'ha conegut que Bankia ha guanyat 556 milions d'euros durant la primera meitat del 2015. És a dir, un 11,5% més que l'any anterior gràcies a la millora del marge net i menors provisions. D'aquesta manera, l'entitat avança cap el seu objectiu de rendibilitat del 10%. Els bons resultats s'han obtingut a causa de l'increment dels ingressos provinents d'interessos i comissions a 1.869 milions i la reducció de les despeses en un 2,7% respecte a la primera meitat del 2014.