Trenta entitats gironines promocionen el comerç com a producte turístic

29.07.2015 | 10:11

Amb l'objectiu de donar a conèixer al visitant els eixos comercials i els comerços que els integren, PIMEC Comerç Girona conjuntament amb la Diputació de Girona i el Patronat de Turisme, han creat un tríptic que posa en valor l'excel·lent oferta comercial de les comarques gironines i la seva rellevància com a destinació de compres.
«Hem desenvolupat un treball encaminat al reforçament de les estructures associatives comercials i a la potenciació de sinèrgies entre turisme i comerç amb l'objectiu de contribuir a la creació de noves accions que, mitjançant la cooperació entre ells, permetin crear nous atractius a les nostres comarques i creació de riquesa i ocupació al territori», assegura Josep Maria Vergés, president de PIMEC Comerç Girona.
D'aquest tríptic Costa Brava, comarques gironines, se n'han editat un total de 26.000 exemplars en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès), que es distribuiran a les fires de turisme genèriques on el Patronat de Turisme Costa Brava Girona participi, així com en accions promocionals i a les oficines de turisme de les comarques gironines.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema