La farmacèutica Almirall ha obtingut en els primers nou mesos de l'any un benefici net de 73,3 milions d'euros, un 70,9 % més que en el mateix període de l'any anterior, resultats impulsats pel bon comportament de la divisió de dermatologia. La companyia ha vist créixer els seus ingressos totals en aquest període en un 1,6% en termes homogenis (xifra que exclou les vendes d'Eklira), fins arribar als 595,3 milions d'euros, mentre que les vendes netes s'han incrementat en un 0,5%, situant-se en 74,5 milions d'euros. El marge brut en aquest període del gener al setembre es va situar en 360,7 milions d'euros, fet que suposa un 69,3% de les vendes netes. El resultat net és de 73,3 milions, mentre que el resultat net normalitzat s'eleva a 78,9 milions i l'ebitda (beneficis abans d'interessos, impostos i amortitzacions) arriba als 172,6 milions d'euros, un 13% més. La divisió de dermatologia, en què es basa el creixement, representa el 42,5% de les vendes del grup i creix un 21,6%.

El conseller delegat d'Almirall, Eduardo Sanchiz, va destacar que la millora del negoci s'explica pel «notable creixement del portafoli de dermatologia». El directiu de la companyia va apuntar que la seva prioritat continua sent les fusions i adquisicions.