Trade Inn de Celrà factura 50 milions el 2015, un 56% més

David Martín, CEO de la companyia de venda de material esportiu per internet, preveu mantenir la tendència «expansiva» el 2016

14.01.2016 | 07:18
Un magatzem de 8.000 m2

De botiga 2.0 especialitzada en articles per a la pràctica del submarinisme, el 1998, a gegant de la comercialització de material esportiu arreu del món a través d'Internet. Trade Inn, empresa amb seu a Celrà, creix a marxes forçades, a la velocitat de llum, i va tancar el 2015 amb un increment de les vendes d'un 56% respecte de l'any anterior. Van facturar 50 milions d'euros, 18 més que el 2014.
Però la cosa no es quedarà aquí, a tenor del pronòstic que fa el CEO -en anglès Chief Executive Officer- de l'empresa, David Martín: «les expectatives passen per continuar creixent aquest 2016», avança. Els números que remena Trade Inn provoquen cert vertigen: una revisió a les dades de tancament del 2015, permet constatar que l'empresa atén 1,3 milionsde clients l'any -el 2014 van ser 900.000, de manera que l'increment ha estat ha estat d'un 44%-; a això se li afegeix que gestiona 2.500 comandes a diari i que l'octubre passat va assolir la fita dels 4 milions de peticions servides.
Distribuïdor oficial de més d'un miler de marques, Trade Inn té actives 13 botigues online amb implantació en 193 països. Tot això converteix la companyia en un dels e-commerce especialitzats de referència, tant a nivell nacional com internacional. De fet, Martín assenyala que el «principal mercat» de les diverses botigues de Trade Inn és Europa.
Scubastore, fundada el 1998 per dedicar-se a la venda de material per la pràctica del submarinisme, va constituir l'embrió d'aquest gegant de les vendes a través d'Internet. En l'actualitat, les 13 botigues que té actives l'empresa es dediquen, a banda de la venda de productes per al buceig i el submarisme, a la comercialització d'articles de montanya i senderisme; de material d'esquí; de ciclisme; de tennis i pàdel; de nàutica i pesca esportiva; de running; de futbol i d'esports d'equip; d'equipament per a motoristes; de fitness i fins i tot de moda. Trade Inn gestiona també un outlet virtual, amb una catàleg de productes a preus molt atractius.?Els diversos portals de venda estan traduïts a divuit idiomes.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema