Fuets 2.0 al web casademont.com. L'empresa càrnia gironina enceta l'any amb l'obertura d'una botiga d'embotits on-line orientada al mercat espanyol. Es tracta d'una nova plataforma que busca posar a l'abast del consumidor final «els productes més especials de la companyia» d'una manera fàcil, és a dir: nous llançaments; packs especials d'edició limitada (com ara «l'exclusiu» Limited Edition Summum); productes «originals i gurmet» (gall d'indi trufat o de festucs, carpaccio i fuets de sabors); articles de la línia Cuida't, amb embotits «únics» que tenen menys sal i greixos i de la línia Nature, sense al·lèrgens, conservants ni colorants.

El llançament de l'e-commerce de Casademont coincideix amb la incorporació al catàleg de productes que comercialitza la marca de la gamma «més especial», la que ret homenatge al seu fundador, Jaume Casademont, i que inclou «xarcuteria selecta» i productes elaborats pensant en «els sabors d'abans». I no hi falta, tampoc, el «tradicional» fuet.

Des de fa 60 anys, Casademont, amb seu a Bonmatí (Gironès) i dos centres de producció a Girona, es dedica a l'elaboració de xarcuteria, amb el fuet com a producte estendard. Quatre generacions de xarcuters, que en l'actualitat aposten per la tecnologia més avançada, amb l'objectiu d'oferir als clients productes carnis «de gran qualitat». En aquesta línia, Casademont s'ha concentrat a invertir en I+D, cosa que li ha permès elaborar embotits amb sabors nous i combinacions «poc convencionals», com el fuet o de figues o de cabrales. Els centres de producció de Casademont tenen una capacitat per elaborar 25.000 tones anuals d'embotits curats, cuits, llescats i pernils. El 55% dels embotits que fabrica es venen fora del mercat espanyol, en prop de 50 països repartits pels 5 continents. Recentment, l'empresa ha renovat la imatge i el catàleg.