L'empresa proveïdora d'ornaments i accessoris per a la indústria tèxtil i de la moda WSG ha decidit situar la seu europea al barri del Born de Barcelona. La companyia ha invertit un milió d'euros en la nova oficina a la capital catalana, que compta inicialment amb set empleats tot i que preveu que aquesta xifra es dupliqui a curt termini. El cofundador i director de Vendes i Màrqueting de WSG, Stephen Hotis, va explicar ahir que l'empresa ha triat Barcelona com a seu europea perquè "té una ubicació privilegiada que ens permet d'aprendre dels líders de marques d'èxit tals com Inditex, Desigual o Mango, així com identificar les seves necessitats i oferir-los una solució global i innovadora". A banda, Hotis recorda que la major part de la producció de les marques europees està centralitzada a Portugal, Turquia, Tunísia, i el Marroc. "Per tant, Barcelona és el lloc ideal per oferir el millor servei als nostres clients", ha puntualitzat. La ciutat és, "als països europeus, el que Miami-Florida és als Estats Units: un lloc amb bon temps, platges, diversitat cultural, inspiració i qualitat de vida", ha assenyalat el cofundador i director de Vendes i Màrqueting d'WSG.