La divisió espanyola de Nestlé, amb seu a Esplugues de Llobregat, que l'any 2015 va registrar un creixement de les vendes del 2,9% al mercat nacional, preveu, com a mínim, igualar la xifra aquest any. Per aconseguir-ho, la multinacional suïssa ha apostat per les noves tendències d'alimentació amb productes sense gluten i una nova gamma adreçada al col·lectiu dels anomenats «flexiterians», consumidors que, tot i no ser vegetarians estrictes, volen reduir el consum de carn. El director general de Nestlé España, Laurent Dereux, assegura que el creixement de la companyia passa «per innovar en totes les categories» i oferir productes d'alta qualitat nutricional en línia amb les tendències de consum. Sobre els nous hàbits, Dereux ha assegurat que «no són una moda passatgera» i que aniran a més.

El director general va precisar que el 2015 la multinacional va facturar 2.166 milions d'euros, un 4,5% més que l'any anterior, gràcies a la recuperació del mercat espanyol, que va repuntar un 2,9%. Dereux ha afegit que, tot i que seria «agosarat» certificar la recuperació econòmica, la disminució de les xifres d'atur i el creixement del consum «fan preveure un bon any». Per assolir els objectius de creixement, Dereux ha assegurat que la companyia «continuarà innovant» en tota la seva gamma de productes i apostant per les noves tendències d'alimentació. Així, per exemple, es potenciarà l'oferta de productes sense gluten, amb el llançament de pizzes congelades, i per a «flexiterians».