Kiabi Espanya, divisió de la marca de moda francesa Kiabi, que compta amb sis botigues a Catalunya (una de les quals a Salt, les altres a la demarcació de Barcelona), espera superar els 200 milions de facturació aquest 2016 gràcies a l'impuls d'un nou model de botigues, l'estratègia digital i l'obertura de nous punts de venda.

Així ho remarca el director general de Kiabi Espanya, César de Vicente, que assenyala que el 2015 el volum de negoci va pujar fins als 186 milions d'euros, registrant un increment pròxim al 9% respecte a l'any anterior. "La nostra estratègia de creixement passa per oferir un servei multicanal aprofitant les noves tecnologies: els nostres clients poden reservar la roba a través del web i emprovar-se-la a la botiga, o deixar les peces pagades i anar a buscar-les, entre d'altres", indica De Vicente.

Segons el director general, un dels èxits de Kiabi és saber explotar diferents nínxols del mercat de la moda, com per exemple les talles grans o la roba premamà, "oferint productes per a tota mena d'ergonomies". Un altre dels factors importants per a De Vicente és "oferir moda a petits preus", un dels trets diferencials de la companyia.