Consum demana explicacions a Vueling pels nombrosos retards i cancel·lacions

L'organisme reclama a l'aerolínia que es garanteixin els drets dels consumidors afectats

29.06.2016 | 07:27
Un aparell de la companyia.

L´Agència Catalana de Consum (ACC) ha demanat a Vueling que ofereixi explicacions per les nombroses queixes dels usuaris sobre retards i cancel·lacions ens els vols que opera l´aerolínia des de l´aeroport de Barcelona-El Prat. Segons han informat fonts del departament d´Empresa i Coneixement, Consum ha requerit a la companyia que detalli quins vols i per quines raons estan patint problemes en els darrers dies, tot i que, de moment, Vueling ha atribuït els problemes a les vagues de controladors aeris a França. Igualment, l´ACC ha reclamat a Vueling quines mesures de protecció s´estan posant a l´abast dels consumidors per tal de garantir els seus drets, com per exemple, un telèfon d´informació gratuït on poder gestionar les seves queixes.

Vueling ha cancel·lat aquest dimarts al matí deu vols amb origen o destinació a Barcelona i es mantenen els retards dels últims dies. Fonts de la companyia aèria atribueixen aquests problemes a la vaga de controladors a França. Les mateixes fonts han precisat que és una "situació preocupant que una altra vaga a França impacti i bloquegi el moviment de passatgers a tot Europa". Mentrestant, aquest matí s´han repetit a l´aeroport del Prat cues de passatgers que intentaven agafar el seus vols.

L´aerolínia ha informat que s´han cancel·lat deu vols aquest dimarts al matí: dos d´ells des de l´aeroport d´Orly (París) a l´aeroport del Prat i dos més en sentit oposat, més altres dos que cobreixen la ruta Barcelona-Bordeus i Bordeus-Barcelona, dos més del trajecte Barcelona-Marsella i Marsella-Barcelona, i dos que havien de fer el trajecte Barcelona-Nantes i Nantes-Barcelona.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema