La cadena de supermercats alemanya Lidl ha decidit renunciar al mercat lacti internacional i comprar tota la llet de la seva marca pròpia -Milbona- a ramaders espanyols. La companyia reafirma així la seva aposta pel producte espanyol i el seu suport al sector lacti nacional, en una decisió que, assegura,"generarà nous llocs de treball i més inversió per a la indústria de la llet". Lidl, present a Espanya des de l'any 1994, compta actualment amb més de 535 supermercats al país, deu plataformes logístiques i una plantilla de més d'11.500 empleats.

A Espanya, la cadena té una quota de mercat del 4,1% i l'any passat va assolir unes vendes de 3.048 milions d'euros, que representa un increment del 12,5% en relació a l'exercici anterior. El nombre de clients que van fer la compra als establiments de Lidl durant l'any passat es va incrementar igualment un 8%, excedint els 3,5 milions de clients setmanals. A Girona, Lidl està ultimant l'obertura d'un nou centre al Mas Xirgu.