Sant Aniol incrementa un 25% la seva facturació en el 2016 i manté l'increment el 2017

L'empresa d'aigües consolida el mercat britànic com a principal referent a l'àrea internacional

06.04.2017 | 17:02
Sant Aniol incrementa un 25% la seva facturació en el 2016 i manté l'increment el 2017

Sant Aniol, la primera aigua mineral d'origen volcànic del sector, ha mantingut el seu creixement de dobles dígits en aquest 2016 aconseguint els 4,7 milions de facturació total. Sant Aniol ha mantingut el seu creixement de dobles dígits en el primer trimestre del 2017 amb un increment del 20% respecte al 2016.

Sant Aniol ha tornat a gairebé duplicar la seva facturació -46%- sent l'àmbit en el qual la marca més ha crescut. El creixement de la facturació internacional al mercat britànic i els acords amb distribuïdors locals per seguir creixent a l'estranger han estat la base d'aquest creixement sostenible de la marca.

Sant Aniol, l'aigua mineral natural originària de la zona volcànica de la Garrotxa, ha aconseguit mantenir les seves xifres de creixement de dobles dígits en l'últim exercici aconseguint els 4,7 milions d'euros de facturació, continuant la tònica de creixement positiu dels últims anys de la marca. L'empresa que té previst mantenir pel 2017 el seu creixement de doble dígits, per sobre del 20% de la facturació del 2016, està immersa en un procés de diversificació per introduir a la marca en sectors en els quals no estava present.

La facturació als mercats internacionals s'ha tornat a gairebé duplicar -46%- respecte a l'exercici 2016, sobretot pels creixements al mercat britànic i pels nous acords globals amb distribuïdors locals que han introduït la marca en ubicacions de referència com Emirats Àrabs on la marca s'havia establert mitjançant acords amb cadenes de restauració.

Però els creixements de dobles dígits també han estat la tònica al mercat estatal, on Sant Aniol ha crescut un 29% el creixement en les grans cadenes d'alimentació a causa de la millora de la seva distribució i l'èxit de formats com el 500 gotes que gairebé ha duplicat les seves vendes en aquest 2016 respecte al 2015 o el de la família ROC de format PET que han despuntat en la gran distribució per la seva originalitat i varietat de format. Sant Aniol també ha consolidat la seva posició en HORECA on ha mantingut creixement de dobles dígits 20%

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema