Noel Alimentària, una de les principals empreses gironines d'elaborats carnis, amb seu a Sant Joan Les Fonts, i amb important presència al mercat exterior, ha estat premiada als Best Awards 2017 per la campanya "Pica-Pita" llançada aquest Nadal, de la mà de l'agència de publicitat Tiempo BBDO. Ambdues han recollit un OR en la categoria Best Shopper Màrqueting: Promo Activation en una gala celebrada dimecres a la nit a l'Hotel Eurostars de Madrid.

El "Pica-Pita" és un dispositiu que es col·loca sota plats o safates i emet una alerta quan la safata col·locada sobre ell varia de pes, disparant una de les seves sis alarmes pre-gravades. D'aquesta forma es detecta qui pica abans d'hora.

Segons la companyia Tiempo BBDO, la campanya "Pica-Pita" és un petit exemple més de com la tecnologia i la innovació formen part, cada vegada més, de les propostes de comunicació de Noel i Tiempo.

Noel Alimentària és una empresa familiar de quarta generació especialitzada en la producció i distribució d'embotits. Amb una facturació de 207 milions d'euros en 2015, prop d'un miler de treballadors i 10 plantes productives, s'ha convertit en una de les principals empreses espanyoles d'elaborats carnis.