La corporació valenciana d'embalatge Grup Hinojosa va mantenir la seva posició de lideratge en el sector i va augmentar en 2016 el seu volum de negoci un 10% respecte a l'any anterior, amb la qual cosa va tancar l'exercici amb unes vendes per valor de 323 milions d'euros, el 78% de les quals es van produir únicament en tres sectors: l'alimentació, l'agricultura i les begudes.

D'altra banda, la seva producció global també va créixer en gairebé un 13%, amb més de 600 milions de metres quadrats produïts, entre envasos de cartó ondat, cartonet, cartó plàstic i cartó compacte. Això es va deure principalment a les importants inversions estratègiques que va realitzar el grup, entre les quals va destacar la contínua aposta per la tecnologia més avançada del mercat per reforçar el seu lideratge en impressió digital, un dels seus pilars.

Entre les operacions més importants de 2016, s'inclou l'adquisició de l'empresa Indústries San Cayetano a Valladolid gràcies a la qual Hinojosa va ampliar la seva influència en la península Ibèrica i en nous mercats, aprofitant la presència de la companyia en més de 60 països.