Seat va vendre 40.200 vehicles l'octubre, un 23,3 % més que en el mateix mes de 2016, sent Alemanya i Espanya els principals impulsors de l'augment, amb creixements del 30,5% i el 24,9%, respectivament. Segons va informar la companyia, a aquest creixement també han contribuït països com Turquia, amb un creixement del 209,1%; Israel, 62,5%; Bèlgica, 37,2%; Polònia, amb un creixement del 36,5%; Suïssa, 36%; o Suècia, 34,2%. Els lliuraments mundials de Seat han pujat un 14,4% entre gener i octubre, període en el qual la marca ha venut 395.100 vehicles, 46.600 més que en els mateixos mesos del 2016.

El vicepresident comercial, Wayne Griffiths, va destacar que octubre ha estat un mes «excel-lent» que reflecteix la «tendència positiva» que estan experimentant durant tot l'any. Per a Griffiths, es tracta d'un «creixement molt sòlid», sobretot gràcies a l'Ibiza, el León i l'Ateca, «els pilars de la marca, als quals ara se suma el nou Arona».

El directiu també ha destacat que l'increment de les vendes està tenint un impacte «molt notable» en la quota de mercat en la majoria dels països principals. Entre gener i octubre, a Alemanya es van vendre 84.100 vehicles, un 13,6% més; a Espanya, 81.200, un 21,5% més; i al Regne Unit, 48.400, amb un 19,5% més.