Comexi va tancar 2017 superant els seus propis rècords en la línia de laminació. Des de 2015, aquesta Unitat de Negoci ha superat consecutivament les seves marques històriques experimentant creixements anuals superiors al 20% en aquests últims anys i consolidant-se al mercat de laminació amb una facturació que ronda els 30 milions d'euros, segons recull la mateixa empresa a la seva web.

«Aquestes dades mostren com, any rere any, Comexi ha sabut respondre a totes les necessitats i requisits del mercat oferint solucions que generen un valor afegit i que ajuden als convertidors», va assegurar el Brand Manager de Comexi, Carles Rodríguez.

En aquest sentit, el director de la Unitat de Negoci de Laminació del grup, Albert Chicote, també va subratllar que gran part de l'èxit aconseguit és a causa del bon funcionament i rebuda de les tecnologies de Comexi a Europa, Estats Units i el sud-aquest asiàtic, així com a l'impuls realitzat en enginyeria, innovació i servei al client.

Seguint amb la línia estratègica i l'objectiu de respondre a totes les noves aplicacions i tendències del mercat dels envasos flexibles, fa dos mesos el grup va llançar al mercat la seva última innovació, la tecnologia Comexi ML2.

«Una màquina que també ha despertat un gran interès en la indústria; registrant nombroses vendes en el seu primer mes d'introducció i amb bons pronòstics per a aquest 2018», va destacar Albert Chicote. El director de la Unitat de Negoci de Laminació recalca que les laminadores del grup són reconegudes internacionalment per la seva eficiència i innovació, i sobresurten pel seu alt grau de productivitat.

«El mercat dels envasos flexibles creix anualment un 5%, i és per això que oferim un ampli catàleg de tecnologies d'avantguarda, que permeten adaptar-se a totes les situacions, necessitats i arribar a tots els objectius dels clients», va remarcar Carles Rodríguez.