El sector de serveis de l'automòbil, que inclou la postvenda i les estacions de servei, és el més ben valorat pels consumidors espanyols, davant del de subministrament d'electricitat i de gas canalitzat, segons l'Índex d'Experiència de Client 2017 elaborat per la consultora Stiga. El servei de l'automòbil ha obtingut la major puntuació de l'índex per sectors, amb 21,26 punts; seguit de la distribució, amb 20,11 punts; les assegurances, amb 19,77; el turisme i l'hostaleria, amb 18,97; les telecomunicacions, amb 14,86 punts; i els subministraments, amb una puntuació d'11,25.

A través d'un mostreig aleatori de més de 21.000 opinions, l'índex avalua els nivells de satisfacció dels consumidors a Espanya pel que fa a qualitat percebuda (imatge, preu i servei) i els seus efectes en fidelitat (temptativa d'abandó o intenció de recompra) i prescripció (intenció de recomanar).

En concret, els serveis de l'automòbil han aconseguit la major puntuació pel que fa a imatge, un 76,51 d'un total de 100. De la seva banda, la distribució és el sector que ha liderat les puntuacions de preu (75,08), servei (76,62), fidelitat (71,65) i prescripció (76,49). En el rang baix de l'índex, la puntuació del subministrament d'electricitat i de gas canalitzat ha estat de 66,40 sobre 100 pel que fa a imatge.