balanç
 

Les exportacions ajuden a mantenir les vendes de cava l´any 2007

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

Europa Press/DdeG, Barcelona
Les exportacions de cava, amb un augment del 2,6%, van ajudar a mantenir les vendes el 2007, any en el qual els elaboradors van aconseguir vendre 224,9 milions d'ampolles -el 56% a l'exterior- i van aconseguir una facturació de 952,7 milions euros, malgrat el descens del 3,13% en les vendes a Espanya.
Les vendes totals van representar un "empat tècnic" respecte a l'any passat, segons el president del Consell Regulador del Cava, Gustavo García Guillamet, ja que el 2007 es van vendre 41.000 ampolles més que el 2006, un 0,02% més.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad