Veray proposa que Costa Brava i Pirineu es promocionin "sota la marca Espanya"

La candidata popular ha assegurat que el turisme és un dels sectors estratègics per a l'economia gironina

20.06.2016 | 17:12

La candidata del PPC per Girona, Concepció Veray, ha proposat que la Costa Brava i el Pirineu de Girona facin promoció turística "sota el paraigües de la marca Espanya". Segons afirma, cal treballar per promocionar i potenciar aquestes marques turístiques del territori i lligar-les a la marca genèrica de l'estat espanyol. "Cal que aquestes marques gironines estiguin presents en totes les accions de promoció internacional que es fan de la marca Espanya, que ha atret en el darrer any més de 70 milions de visitants", ha remarcat la candidata. Veray ha assegurat que el turisme és un dels sectors estratègics per a l'economia gironina i creu que s'ha de fer costat al sector privat per modernitzar i posar al dia les instal·lacions. En aquest sentit, ha avançat que el seu partit vol obrir una línia de finançament ?anomenada 'Espanya inversió turisme'- per ajudar el sector turístic.

La cap de llista del PPC per Girona, Concepció Veray, ha refermat el compromís de la seva formació amb el turisme. "Ens comprometem a seguir apostant per la modernització del turisme, un sector clau per a les nostres comarques", ha declarat Veray, que aquest dilluns ha fet vol al Túnel del Vent d'Empuriabrava. Per a la cap de llista, el turisme és un "sector amb futur i transversal" i, per tant, creu que és important fer costat als empresaris. La candidata creu que les marques turístiques de la Costa Brava i el Pirineu de Girona són "marques consolidades" però creu que han de fer el pas i fer promoció conjunta amb la marca Espanya per tal d'arribar a més gent. Per això, proposa que a totes les fires internacionals on es faci promoció de la marca a nivell estatal, també hi sigui present el Pirineu i la Costa Brava. "Cal prioritzar la modernització dels destins turístics madurs que tenim a Espanya i a les comarques gironines i incentivar la inversió del sector públic i privat en la promoció dels elements que donen valor a un destí turístic com els hotels, les infraestructures i els serveis", ha valorat la candidata. El PP porta al seu programa electoral la creació d'una línia de finançament anomenada 'Espanya inversió turisme', per ajudar al sector privat a fer les inversions necessàries per modernitzar-se. En aquesta línia, la cap de llista del PPC a Girona ha remarcat que cal que el sector aposti per les noves tecnologies i ha proposat que es millori la promoció en línia a través del portal spain.info i la versió per a telèfons mòbils d'aquesta mateix portal.

"Cal fer més accessible i assequible tota la informació turística de casa nostra a les persones que ens visiten", ha destacat. Finalment, Veray ha criticat la taxa turística de la Generalitat i ha recordat que el PP aposta per eliminar-la. La cap de llista ha assegurat que, en cas de mantenir-se, vetllaran perquè es reinverteixi "el cent per cent" en el propi sector.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema