En temps de crisi com l'actual en els quals es parla de les dificultats dels petits comerços i del valor de l'emprenedoria per sortir de la crisi, són diferents les fórmules a les quals recorren alguns negocis tradicionals per buscar noves fonts de promoció i d'ingressos. Una de les opcions a les quals s'acullen molts petits empresaris és a l'ús de les noves tecnologies com a mitjà per abastar un mercat més ampli.

Aquest és el camí que ha escollit un emprenedor de Llagostera, Marc Cabarrocas, que ha creat la pàgina web fruitaiverdura.com. Aquest portal incorpora un ampli ventall de productes a preus competitius i està destinat a aquells clients que no disposen de temps suficient per anar a fer la compra diària o setmanal d'aquests productes bàsics dins la cadena alimentària. Darrere d'aquest projecte, que va començar a caminar al mes d'octubre, hi ha una llarga trajectòria de 10 anys en la venda de fruita i verdura als mercats setmanals de diverses poblacions. A partir d'ara, a més, aquest emprenedor llagosterenc ofereix productes amb garantia de qualitat amb un servei d'enviament a domicili, amb uns terminis d'entrega de 24 a 36 hores, independentment de la població on visqui el comprador.

La plataforma, que es promociona com "la Millor Botiga Onlida de Venda de Fruita i Verdura" incorpora una llarga llista de productes, amb 14 tipus de fruites, 22 classes de verdures, dos de fruits secs, a més de bolets, oli, olives, mel i cargols.

Segons explica la mateixa pàgina web, es garanteix que el producte arribarà en bones condicions amb una entrega en com a màxim un dia i mig, a través de dues empreses que es dediquen al transport. D'una banda, l'empresa garanteix que les comandes estaran durant tot el trajecte en temperatures d'entre 2 i 8 graus per no perjudicar la cadena de la fred per conservar la qualitat del producte. A més, per evitar desperfectes, també s'ha dissenyat una caixa que permet protegir la fruita i la verdura de forma adequada durant tot el recorregut.