Primer ´outlet social´ a Girona

Textura i Sita Murt vendran amb rebaixes de fins al 70% i la Fundació Ramon Noguera es quedarà amb un 5%

10.07.2013 | 06:59

La Fundació Ramon Noguera ha organitzat el seu primer 'outlet social' amb la col·laboració de les firmes Textura i Sita Murt. L'outlet es farà des d'aquest dijous i fins dissabte a l'espai que la Fundació té al polígon Mas Xirgu de Girona. Durant aquests tres dies, les dues marques oferiran articles amb descomptes de fins al 70%. El 5% de la recaptació serà per a la Fundació Ramon Noguera. L'outlet estarà obert des de les deu del matí fins a les nou del vespre. Durant aquests dies, la botiga de moda i complements de la Fundació proporcionarà l'oportunitat d'adquirir articles en oferta, amb el valor afegit que un percentatge dels beneficis d'aquestes vendes serviran per impulsar projectes socials.

La directora-gerent de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich, ha agraït la col·laboració i el suport que han rebut de les dues marques. La firma Textura, que participa a la iniciativa, és una de les empreses líders en decoració d'interior i roba de la llar. Des del 1979, treballa amb diverses línies d'articles i es caracteritza per la gran varietat de productes que comercialitza. La marca de decoració compta amb una gamma de productes bàsics, una segona de col·lecció, que recull les propostes de moda per a la llar, i una tercera d'alta costura, formada amb els productes més exclusius. A l'outlet, Textura oferirà peces de les línies de col·lecció i d'alta costura.

Sita Murt, que també col·labora en aquest esdeveniment social, és una dissenyadora amb una àmplia trajectòria internacional que ha consolidat una de les marques més emblemàtiques de la moda catalana. La creadora s'ha basat en les tonalitats fresques i llampants per idear la col·lecció de primavera i estiu d'enguany, que compta amb peces de teixits vaporosos, articles de punt amb brodats tribals i càrdigans de color gris pedra.

Enllaços recomanats: Premis cinema