Tradeinn tanca el 2013 amb un increment de facturació del 33%

Amb seu a Celrà, la companyia ven material esportiu a través d'onze botigues en línia

15.01.2014 | 07:43
David Martín.
David Martín.

La botiga de material esportiu Tradeinn ha tancat el 2013 amb una facturació de 24 milions euros, un 33% més que fa un any. Aquest grup, especialitzat en la venda a través d'Internet, té una botiga física a Celrà, on hi ha la seu de la companyia. Durant el 2013, Tradeinn també va obrir dues botigues noves en línia: Runnerinn.com -especialitzada en venda d'articles per al running- i Goalinn, per comprar material per a la pràctica d'esports en equip. Aquests llançaments han permès al grup mantenir el creixement i incorporar noves marques. El grup suma més de 530.000 clients repartits en 220 països, compta amb més de 150.000 referències de material esportiu i és distribuïdor oficial de més de 700 marques esportives.

El grup Tradeinn basa el seu potencial en la venda a través d'Internet. Actualment, ja disposa d'onze botigues especialitzades en material esportiu de diferents pràctiques, com el muntanyisme, el ciclisme, el tenis i el pàdel, l'esquí, la natació, el motociclisme, la nàutica i la pesca esportiva. També compta amb una botiga outlet especialitzada en material de diferents esports.

Durant el 2013, la marca ha obert dues botigues en línia més: Runnerinn.com -especialitzada en venta d'articles per al "running"- i Goalinn, per comprar material per a la pràctica del futbol i d'altres esports en equip.

El grup, liderat per David Martín i participat per Dídad Lee, ha llançat també aquest any una aplicació mòbil per impulsar l'estratègia de la venta a través de dispositius mòbils.

Enllaços recomanats: Premis cinema