La botiga de material esportiu Tradeinn afronta la recta final de l'any amb bones perspectives. El grup, especialitzat en la venda a través d'Internet, preveu tancar l'exercici 2014 amb una facturació superior als 30 milions d'euros, el que suposaria un increment del 33% respecte l'any anterior quan es van facturar 24 milions. Aquest creixement s'explica per un increment de les comandes de més del 50%. Per consolidar aquest creixement, la companyia treballa en l'ampliació de la seva seu a Celrà (Gironès) amb una nova nau que podria entrar en servei el mes de setembre i que quadruplicarà l'actual capacitat logística del grup que li permet gestionar unes 1.000 comandes al dia.

El grup Tradeinn basa el seu potencial en la venda a través d'Internet. Actualment, ja disposa d'onze botigues traduïdes a una vintena d'idiomes especialitzades en material esportiu de diferents pràctiques, com el muntanyisme, el ciclisme, el tenis i el pàdel, l'esquí, la natació, el motociclisme, la nàutica i la pesca esportiva. També compta amb una botiga 'outlet' especialitzada en material de diferents esports.

A banda de les botigues a través d'Internet, compta amb un espai de venda directa a Celrà (Gironès). La botiga ocupa 400 metres quadrats i té un magatzem de més de 3.000 metres quadrats que s'ampliarà el pròxim mes de setembre amb una nova nau per quadriplicar la capacitat logística de la companyia.

El grup liderat per David Martín suma més de 750.000 clients repartits en gairebé 200 països, compta amb més de 250.000 referències de material esportiu i és distribuïdor oficial de més de 750 marques esportives.