És la innovació la clau del vostre èxit?

Sí, hem aconseguit crear un producte divertit, amb ganxo i que genera somriures. El 50% dels nostres clients no tenen fills, compren aquests sacs per regalar-los. A banda, es tracta d’un producte de qualitat i amb uns dissenys molt atractius. És un regal que marca diferència.

Com va néixer aquesta idea?

A través d’un regal que havia de fer l’Andrea a un nadó. La vaig ajudar a fer un sac que fos divertit. El regal va agradar molt i a partir d’aquí vam decidir fer-ne més i anar-los a vendre a fires d’artesania. La primera parada la vam muntar al mercat La Ramona de Banyoles. I allà vam veure que realment el producte agradava molt, així que vam decidir obrir una pàgina web i vam començar a distribuir els sacs Baby Bites per diferents botigues.

Després de quatre anys, en quin moment es troba l’empresa?

Amb seu a Banyoles, Baby Bites compta amb un equip d’onze persones. En només quatre anys de vida, hem aconseguit exportar a més de 40 països i confien en nosaltres més de 400 punts de venda.

Com us ha ajudat en aquest procés el BBVA?

Fa cosa d’un any vam obrir un compte corrent i una pòlissa amb BBVA perquè necessitàvem finançament. El nostre assessor fiscal ens va recomanar aquesta entitat perquè sabia que ens oferirien un bon producte, i així ha estat. A banda, també hem contractat un parell d’assegurances per al local amb aquesta entitat. Estem molt contentes amb el bon tracte que hem rebut per part del personal de l’entitat.

Per què aquesta entitat?

Perquè volíem una entitat que ens donés confiança i a més, BBVA és un banc amb representació a tot el món.

Quin és el futur de Baby Bites?

El setembre volem treure nous productes. Crearem nous dissenys pels nostres sacs i altres accessoris, com les mantes.