BBVA amb les empreses
Illan Botines, gerent de Tuga Active Wear (Discrepo SL).  

«El nostre ADN és el servei, la qualitat i els preus competitius»

22.06.2017 | 07:15
«El nostre ADN és el servei, la qualitat i els preus competitius»

Discrepo fabrica roba esportiva d'alt rendiment i personalització Tuga Active Wear. L'empresa és d'Igualada i dissenya, fabrica i ven el producte final: peces còmodes, pràctiques i estètiques.

A qui va dirigit el seu producte i quin és el seu mercat?

El nostre producte arriba allà on hi ha un grup de gent implicada amb l´esport i la natura en general, som fabricants de peces tècniques personalitzades per a col·lectius i per a diferents esports. En aquests moments, el nostre principal mercat és la península, sense deixar de banda la possibilitat de sortir de vendre a l´estranger.

Estem parlat de disseny i fabricació de roba tècnica esportiva però específica per a cada disciplina i amb materials innovadors oi?

Sí, així és. Fem peces tècniques personalitzades, fabriquem material per running, trail running, ciclisme en ruta, BTT, enduro, esquí de fons i esquí de muntanya.

Quin material fan servir?

Apostem per licres bielàstiques i teixits de doble capa amb membranes interiors, que són materials capaços d´aïllar i alhora deixar transpirar el nostre cos. Aquests materials bàsicament els comprem aquí, però els més tècnics vénen de fora, concretament d´Itàlia.

La innovació tecnològica, la qualitat... Aquest és el seu valor afegit?

Per descomptat. Hi ha forces marques en el nostre sector i no totes compleixen aquests requisits, des del principi teníem clar que ens havíem de diferencia. El nostre ADN és el servei, la qualitat i els preus competitius.

Com va néixer l´empresa?

Va néixer de la passió per l´esport i la natura. Després d´un temps analitzant els diferents mercats i mirant les mancances i complexitats de cada una de les disciplines que treballem vam fer una aposta ferma per treure la nostra marca.

Com ha anat evolucionant?

Al principi tot era més fàcil, la gent estava més receptiva perquè en segons quins esports hi havia una gran mancança de producte de qualitat i nosaltres vam fer accions directes per captar l´atenció del nostre potencial client. Avui dia encara continuem amb la mateixa política, invertim temps i diners en millorar el producte per poder satisfer al nostre client, però també és cert que el mercat s´ha massificat i en aquests moments hi ha una sobre oferta en tot el sector de l´esport.

Quants treballadors són en aquests moments a l´empresa?

Entre els directes i els indirectes estem per sobre de la vintena de treballadors.

Professionals que han fet possible que la marca s´hagi fet un nom al mercat, gràcies a aquesta millora tecnològica constant que comentàvem. Això implica, suposo, inversions, ja sigui en maquinària?

Si, hem de destacar que tot i la crisi que hem viscut a nivell global, nosaltres sempre hem pogut comptar amb un gran suport per part d´entitats bancàries.

Un d´aquests bancs és el BBVA. Com els ajuda?

Ja fa temps que treballem amb ells, la relació i el tracte personal és excel·lent, tenim molt bon feeling i això fa que quan des de l´empredsa tenim una nova idea o projecte els primers a qui fem partíceps és a BBVA. Fins ara sempre ens han escoltat i han estat al nostre costat quan els hem necessitat.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema