Eficiència, transparència i innovació són els valors que han acompanyat Grup Tas al llarg dels seus 30 anys treballant dins el sector immobiliari, i concretament en l'administració de finques. Una empresa que amb els anys s'ha reinventat sumant-se a l'era tecnològica.

L'aposta tecnològica i digital del grup es remunta a l'inici de la crisi econòmica, el 2007. En aquells moments, el grup va decidir fer un gir i apostar pel món tecnològic. Grup Tas es va obrir al món digital amb la pàgina web amb una àrea privada pels clients i industrials que treballen per les Comunitats. Una eina que va més enllà de plasmar el logo i el llistat de serveis que ofereixen i que permet interactuar recíprocament.

Amb la voluntat d'apropar-se encara més als seus clients i continuar amb l'aposta dels canvis tecnològics, Grup Tas va decidir l'any passat, després de dos anys treballant en el projecte, llançar una aplicació pròpia per facilitar la comunicació amb els clients.

Aquesta aplicació permet als usuaris estar al dia de tots els assumptes relacionats amb la Comunitat, des de rebre les convocatòries i actes de les reunions fins a tot tipus de notificacions i comunicacions. Un altre dels grans avantatges que permet l'app de Grup Tas, és poder notificar una incidència en temps real. Si la porta del garatge no funciona o la llum de l'ascensor s'ha fos, el propietari pot notificar l'avaria al moment a través de l'aplicació, amb l'opció d'adjuntar una imatge o qualsevol observació. Des de Grup Tas es gestionarà la incidència, que a partir d'aquest moment, serà visible per tots els usuaris d'aquella Comunitat que tinguin descarregada l'aplicació, podent alhora comentar la incidència ampliant la informació.

La gestió online de la Comunitat a través del mòbil atorga una total autonomia als propietaris per poder realitzar els tràmits de la Comunitat, quan es vol, des d'on es vol, les 24 hores i els 365 dies de l'any.

Des de la pròpia aplicació es pot accedir a l'àrea privada de clients de la web disposant així de tota la informació de la Comunitat amb un sol clic.

I és que l'aposta de la creació de l'aplicació va lligada a una voluntat del grup de canviar la percepció que té la societat de l'Administrador de finques. «No volem que les nostres Administradores i Administradors estiguin tancats en un despatx, essent visibles només en el moment de celebrar la reunió. El que pretenem amb la incorporació de les noves tecnologies és optimitzar i millorar l'eficiència en la gestió de les tasques administratives i que els nostres professionals es puguin encarregar de gestionar el patrimoni dels clients», expliquen des de Grup Tas.

Ara, el següent pas serà obrir l'aplicació a la compra, venda i lloguer d'immobles.