Campanya Trānsit duplicarā els controls a les carreteres secundāries

 
Campanya Trānsit duplicarā els controls a les carreteres secundāries
Campanya Trānsit duplicarā els controls a les carreteres secundāries  zipi/efe

La Direcciķ General de Trānsit (DGT) duplicarā fins al 27 de maig els controls de velocitat a les carreteres secundāries. S'establiran serveis de vigilāncia en gairebé 2.000 trams de carreteres amb els 264 radars mōbils dels quals disposa la DGT i es controlaran aproximadament 1,5 milions de vehicles. Trānsit busca d'aquesta forma reduir els accidents en aquestes carreteres, en les quals l'any passat es van produir el 78 per cent dels accidents mortals i de les víctimes. La velocitat inadequada és, en el 25 per cent dels casos, la causa dels accidents mortals.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIĶ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducciķ total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjā, llevat autoritzaciķ expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducciķ a l'efecte de l'article 32.1, parāgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intelˇlectual.
Adaptat a la Llei de
Protecciķ de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordā | Faro de Vigo | Informaciķn | La Opiniķn A Coruņa | La Opiniķn de Granada | La Opiniķn de Málaga | La Opiniķn de Murcia | La Opiniķn de Tenerife | La Opiniķn de Zamora | La Provincia | La Nueva Espaņa | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regiķ 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya