EFE/DDG
El pilot d'un avió comercial ha mort en ple vol per causes encara desconegudes, el que ha obligat al copilot a agafar les regnes de l'aparell, que s'espera que aterri dins d'una hora en un dels aeroports que serveixen a la ciutat de Nova York.
Es tracta del vol número 61 de Continental Airlines, que cobreix la ruta entre Brussel·les i Nova York, i que està previst que aterri entorn de les 12.00 hores (les 18.00 hores a Espanya) a l'aeroport internacional Newark de Nova Jersey, a mitja hora de Manhattan.
"Hi ha dos oficials a bord que estan pilotant l'avió, per a la qual cosa estan perfectament qualificats", va afirmar Arlene Salac, portaveu de l'Administració Federal d'Aviació (FAA, per les seves sigles en anglès), segons informa el New York Times.
L'avió va declarar l'estat d'emergència entorn de les 10.30 hores, va explicar Salac, qui va precisar que el vol rebrà "tractament prioritari" en la seva aproximació a l'aeroport.
No és clar si el pilot mort era un home o una dona i tampoc s'han ofert més detalls sobre les causes de la seva mort ni el nombre de passatgers i la tripulació que es troben a l'interior de l'aparell.