crims de guerra

Detenen l´expresident de Kosovo Agim Ceku a Bulgària

 
Detenen l´expresident de Kosovo Agim Ceku a Bulgària
Detenen l´expresident de Kosovo Agim Ceku a Bulgària  afp

L'expresident de Kosovo Agim Ceku va ser arrestat dimarts a Bulgària d'acord amb una ordre de captura internacional emesa per Interpol a petició de Sèrbia. "Ell va ser capturat a la frontera entre Bulgària i Macedònia", segons un dels seus portaveus. Ceku va tenir un important paper com a antic comandant de les forces albanokosovars durant la guerra de Kosovo els anys 1998 i1999 i, com succeeix amb altres líders kosovars està acusat de crims contra el poble serbi.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya