Moda

La Copenhaguen Fashion Week s´inspira en la crisi econòmica

Peces mini i molt de color són les propostes per la temporada de primavera i estiu de l'any que ve

 19:20  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
La Copenhaguen Fashion Week de la crisi
[17/04/2010]

La setmana de moda danesa ha fet el tret de sortida. Els colos han estat els grans protagonistes per inspirar positivisme en temps de crisi. La Copenhaguen Fashion Week és un dels esdeveniments de moda europeus més importants pel que fa a les tendències.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad