Terrorisme

ETA podria haver posat les bombes fa temps

El ministre Rubalcaba no descarta que els terroristes puguin estar encara adins de l'illa de Mallorca

 12:35  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

PALMA | EFE/DDG Els especialistes en la lluita antiterrorista no descarten que ETA pogués haver col·locat fa temps les bombes que han explotat en els darrers dies a Palma de Mallorca, encara que no rebutgen cap de les hipòtesis de treball, com que els terroristes puguin estar encara a l'illa. La forma d'actuar d'ETA en els últims anys fa pensar que els etarres podrien haver-se desplaçat fa temps a l'illa. El ministre de l'Interior, Alfredo Pérez Rubalcaba, va manifestar ahir així que les investigacions segueixen tant dins com fora de l'illa.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad