EFE/DDG
l vicepresident tercer del Govern, Manuel Chaves, ha valorat avui la detenció a França de tres presumptes etarres en una operació que, segons ell, suposa un pas més al camí que s'ha marcat l'Executiu perquè el destí dels terroristes sigui la presó.
Chaves, en declaracions, ha subratllat que sempre que etarres i assassins cauen en mans de la Policia, són jutjats i ingressen a la presó, "és una bona notícia per als espanyols".
Es tracta, ha afegit el també ministre de Política Territorial, d'un pas més en la lluita antiterrorista que "indica clarament el camí que s'ha marcat el Govern" perquè el destí de "tots els terroristes i assassins sigui la presó".
Chaves ha qualificat de "molt important" la detenció als Alps francesos d'Alberto Machaín Beraza, Aitzol Etxaburu i Andoni Sarasola, els qui, segons fonts de la lluita antiterrorista, tenien com a missió donar infraestructura als comandos per als seus atemptats, pel que eren també els responsables dels "zulos" d'ETA