Educació

Espanya supera la mitjana de l´OCDE en joves titulats en educació postobligatòria

A l'estat espanyol augmenta un 7% cada any el nombre de persones que estudien un grau superior de FP o una carrera universitària. Un augment que supera la mitjana dels 38 països de la OCDE, 4,5%.

 18:35  

ACN L'informe que radiografia l'estat de l'educació en tots els països membres de l'Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) situa l'estat espanyol per sobre de la mitjana en titulats en educació postobligatòria. Els resultats, que són dades del 2007, mostren per primer cop que 'més de la meitat de la població adulta' ha estudiat Batxillerat o FP. La pujada, de dos punts, es deu gràcies sobretot al fort creixement de les places de Formació Professional de Grau Mitjà. Segons el comunicat del Ministeri d'Educació, la OCDE 'destaca que a l'estat espanyol cada any s'incrementa en un 7% el nombre de joves que opten pels estudis universitaris o de FP superior.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya