El Ple del Congrés aprova el suplicatori de Jesús Merino

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

MADRID | OTR PRESS/DDG
El Ple del Congrés va aprovar ahir en una votació secreta la concessió del suplicatori que ha sol·licitat el Tribunal Suprem per investigar la implicació del diputat del PP per Segòvia Jesús Merino en el cas Gürtel, sobre la presumpta xarxa de corrupció en l'entorn del PP, encapçalada per l'empresari Francisco Correa. Segons fonts parlamentàries, el suplicatori va rebre el suport de 329 diputats, encara que tres van optar per votar-hi en contra i cinc es van abstenir. A partir d'ara, el president del Congrés, José Bono, té vuit dies per comunicar la decisió a l'Alt Tribunal. El dictamen favorable a aixecar la immunitat a Merino avalat pel Ple havia estat aprovat només unes hores abans per la Comissió de l'Estatut del Diputat, que li va donar el seu vistiplau per unanimitat.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
Enllaços recomanats: Juegos | Proteja ahora su casa por sólo 99 €
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas