Diputats vuen falta d´autoritat de Rajoy

 

Diputats del PP consultats ahir van considerar que el president de la Generalitat, Francisco Camps, hauria d'haver anat a Madrid per entrevistar-se amb Mariano Rajoy perquè la sensació que s'ha pogut transmetre és la de falta d'autoritat del president del PP. Segons l'opinió d'aquests dirigents, en política les formes són molt importants i a primera vista, sense tenir coneixement del que es va acordar en el dinar que van mantenir a Conca, es percep una reunió "d'igual a igual" entre dos presidents quan Rajoy és el que dirigeix el partit. "Si Camps hagués vingut a Madrid semblaria que Rajoy l'ha cridat a capítol per demanar-li comptes", exposa un veterà parlamentari que considera que fa la sensació que Francisco Camps ha guanyat el primer assalt.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya