iran

Tres condemnats a mort per les manifestacions

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

TEHERAN | EFE/DDG
Tres persones van ser condemnades per la justícia iraniana a la pena capital per la seva participació en les protestes que van esclatar després de la polèmica reelecció del president, Mahmud Ahmadinejad, va informar ahir l'Audiència de Teheran. "Tres de les persones jutjades després dels incidents postelectorals han estat condemnades a mort", va explicar el director de l'oficina de Relacions Públiques de l'esmentada Audiència, Zahed Bashiri Rad, a qui va citar ahir l'agència de notícies estudiantil Isna.
El portaveu va afegir que la sentència ha estat comunicada als advocats perquè puguin iniciar els tràmits necessaris per al procés d'apel·lació.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas