gijón

Álvarez Cascos denuncia el Partit Popular

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

GIJÓN | EUROPA PRESS/DDG
L'exministre de Foment Francisco Álvarez Cascos ha denunciat davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades el PP de Gijón per haver llançat a les escombraries un arxiu que contenia dades personals seves. Els documents van ser trobats el mes d'abril passat per un veí de Gijón en un contenidor d'escombraries ubicat a la vorera en la qual hi ha la seu dels populars.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas