Dos pilots s´obliden d´aterrar un avió als EUA perquè estaven discutint

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

WASHINGTON | EUROPA PRESS/DDG
Un vol de la companyia Northwest, la quarta aerolínia més important dels Estats Units, que transportava 144 passatgers des de San Diego a Minneapolis va perdre contacte dijous amb els controladors aeris durant més d'una hora i es va passar 241 quilòmetres del seu destí. La Junta Nacional de Seguretat en el Transport va informar que els dos pilots del vol 188, un Airbus A320, van comunicar a les autoritats després de l'aterratge que es van distreure durant una "acalorada discussió sobre la política de l'aerolínia". L'avió volava a 37.000 peus quan va perdre contacte radial entre les vuit del vespre i un quart de deu de la nit hora local. En el moment en què la tripulació va restablir la comunicació, el vol estava 150 milles fora de la seva ruta i va sol·licitar permís per tornar a la ciutat de Minneapolis, on suposadament hauria d'haver aterrat.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas