Rajoy vol que Rato presideixi Caja Madrid i Aguirre no ho accepta

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

MADRID | OTR PRESS/DDG
La polèmica que envolta Caja Madrid continua. Un nou problema ha sorgit dins del PP a l'hora de buscar substitut per a Miguel Blesa. El president del partit, Mariano Rajoy, vol frenar al candidat d'Esperanza Aguirre, Ignacio González, i situar Rodrigo Rato al capdavant de la caixa. Mentrestant, la líder regional madrilenya rebutja aquestes imposicions.
El líder del PP va assegurar que des del seu partit aposten "per posar sempre els millors". Fonts del PP van concretar que aquesta afirmació seria un missatge en clau interna enmig de la "guerra" que ha esclatat dins del PP per Caja Madrid. Més quan Alberto Ruiz Gallardón, alcalde de Madrid, va defensar que Rajoy elegís el president de l'entitat, fet que no va compartir Aguirre, ja que considera que seria "il·legal".
Per part seva, María Teresa Fernández de la Vega, va lamentar la politització i batalla personal sorgida dins del PP sobre aquesta presidència. La vicepresidenta primera del Govern, a més, va advocar perquè els canvis en la cúpula de l'entitat se sustentin en criteris de professionalitat. De la Vega va atribuir aquesta situació a una "falta de responsabilitat" del PP.
Per altra banda, fonts financeres van destacar la preocupació del Banc d'Espanya perquè es tanqui com més aviat millor el capítol sobre la presidència de Caja Madrid. La institució seria partidària que el nou president fos un professional coneixedor del sector financer, segons la Ser. Les mateixes fonts financeres van assegurar que al Banc d'Espanya no li sembla en absolut sensat que es mantingui obert durant tant de temps el conflicte entorn de Caja Madrid, perquè perjudica la imatge de l'entitat.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas