CÒRDOVA | EUROPA PRESS/DDG
Els investigadors de la Policia Nacional que ahir van inspeccionar un habitatge de Còrdova incendiat a dins del qual van serdescoberts dos cadàvers corresponents a un home i una dona d'aproximadament 60 anys d'edat, van atribuir les morts d'aquestes persones a un crim, ja que presentaven ferides de bala.
Els efectius de la Policia Nacional van finalitzar la inspecció de l'habitatge sinistrat cap a les nou de la nit acompanyats pel jutge de guàrdia. Després de la inspecció i l'aixecament dels cadàvers, els investigadors van aclarir que les víctimes van morir en circumstàncies "violentes" i que tot respon a un crim.
L'incendi es va declarar poc abans de dos quarts de dues del migdia en una casa d'una urbanització cordovesa. Fins al lloc dels fets es van despleçar efectius de la Policia Nacional, Policia Local i el Servei d'Extinció d'Incendis i Salvament de Còrdova, a més de la Guàrdia Civil.
Tot fa indicar que tots dos convivien en el mateix domicili i que es trobaven sols en el moment en el qual es van produir els fets. Aquesta dada va ser corroborada per una cunyada de la dona morta. Tots dos eren parella de fet des de feia una mica més d'una dècada.
La dona tenia tres fills d'un matrimoni anterior i l'home quatre. Per altra banda, els veïns que es van reunir als voltants de l'habitatge van explicar que la parella portava vivint en aquesta casa un any aproximadament. Alguns d'ells també va afirmar haver escoltat unes explosions i que després van començar a veure una fumera negra. A l'hora de tancar aquesta edició no s'havia trobat l'arma homicida.