El liberal alemany Westerwelle serà l´artífex del rumb al Govern de Merkel

 

BERLÍN | EFE/DDG
El líder del Partit Liberal alemany (FDP), Guido Westerwelle, es va erigir ahir en artífex de la rebaixa fiscal "miracle" i del nou rumb del Govern de la cancellera Angela Merkel, del qual serà vicecanceller i ministre d'Afers Estrangers, encara que amb clara vocació d'intervenir sobretot en l'àmbit econòmic. "Hem aconseguit tots els nous objectius electorals, primer, i hem aconseguit ara fer prosperar totes les nostres propostes en les negociacions de coalició", va emfatitzar Westerwelle, davant el congrés del FDP que va ratificar el pacte de govern amb Merkel.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya