MADRID | EFE/DDG
Un bomber del Servei Provincial d'Extinció d'Incendis (Sepei) d'Albacete va morir ahir a la tarda, i un altre va resultar ferit, en ensorrar-se el sostre d'un habitatge de ?Villarrobledo mentre treballaven en l'extinció d'un incendi. Els bombers van quedar atrapats mentre treballaven en l'extinció de l'incendi, declarat poc abans de les set de la tarda, en ensorrar-se el sostre quan havien entrat a la casa.
Els pares del nen gallec de nou anys amb obesitat mòrbida van anunciar ahir que no entregaran "voluntàriament" el menor a la Xunta.
El responsable de la Policia Nacional a Tudela, Félix de Benito, ha estat apartat de les seves responsabilitats per negar-se a realitzar una prova d'alcoholèmia.
El Consell d'Administració de General Motors, reunit ahir a Detroit, va decidir cancel·lar la venda de la seva filial europea Opel a l'empresa canadenca Magna International. El conseller delegat de General Motors, Fritz Henderson, va explicar que el grup ha decidit estudiar la possible reestructuració d'Opel i va anunciar que aviat presentarà un pla concret al govern alemany.
L'organització Amnistia Internacional (AI) va denunciar ahir l'actual sistema d'investigació de denúncies de tortura i maltractaments per part de les Forces de Seguretat a Espanya, casos que en la seva majoria no arriben a ser jutjats o es resolen amb l'absolució dels agents acusats. "La investigació i sanció de la tortura policial segueix sent un forat negre que cau en la impunitat", va afirmar.