El fiscal demana imputar la dona de l´agressor de Neira per fals testimoni

Considera que la seva declaració no coincideix amb la que va realitzar el dia en què es van produir els fets

 

MADRID | OTR PRESS/DDG
El Ministeri Fiscal, personat ahir en el judici oral contra Antonio Puerta per les seves suposades agressions contra la seva parella, Violeta Santander, a la porta de l'hotel Majadahonda el 2 d'agost de 2008, va sol·licitar al titular del Jutjat penal número 1 de Getafe l'obertura de diligències prèvies contra l'al·ludida per un presumpte delicte de fals testimoni. Això es deu al fet que la seva declaració no coincideix amb la que va realitzar el dia dels fets. Durant el procés també va testificar el professor Jesús Neira, que intentant defensar Santander va patir una pallissa per part de Puerta. Abans d'entrar als jutjats Neira va donar la seva versió dels fets: "vaig veure una agressió claríssima".
La Fiscalia va sol·licitar aquesta obertura davant les repetides contradiccions de Santander durant la seva declaració en el judici oral respecte de la seva primera declaració, presa per la Policia Local de Majadahonda el 3 d'agost de 2008, un dia després de l'agressió.
Durant la vista d'ahir, el número 162 de la Policia Local del municipi, que va exercir com a cap de servei el dia dels fets i va ser qui va prendre declaració a Santander, va explicar que en l'atestat la dona va admetre que havia estat objecte d'una agressió i que no era la primera vegada que Puerta es comportava així.

Acusacions de Puerta
Per part seva, en la seva declaració final, l'acusat va afirmar que "el circ mediàtic" establert al voltant del cas i el judici ha "vulnerat" els seus "drets fonamentals". Després de declarar-se innocent, Puerta va explicar que en "cap moment" va haver-hi cap discussió amb la seva parella i que aquesta va caure a terra perquè "portava talons".

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya