Conveció del PP a Barcelona

Rajoy reclama un PP unit i net

Tots els barons territorials de la formació, excepte Esperanza Aguirre i Francisco Camps, van assistir a la convenció

 17:14  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

EFE El president del PP, Mariano Rajoy, ha reclamat avui un partit "unit i net" per liderar i ser "un instrument útil" a la societat, així com per retornar als ciutadans "la confiança" en els polítics, i, per això , presentarà en una setmana la seva esperada proposta de pacte contra la corrupció.

Durant el discurs de cloenda de la Convenció que els populars han celebrat aquests dies a Barcelona, Rajoy només s'ha referit a la situació del seu partit després dels recents conflictes interns, excepte aquesta menció a la necessitat i a la "exigència" que el PP sigui un partit "unit i net".

Davant de tots els barons territorials de la formació, excepte Esperanza Aguirre i Francisco Camps, precisament els protagonistes de les últimes polèmiques del partit, Rajoy ha posat èmfasi en situar el PP com a referència del que per a ell és "inexcusable" i " exemplar "en política: "l'exigència moral de neteja en la vida pública".

"Trair això suposa trair la confiança que han dipositat els ciutadans en nosaltres i la confiança dels propis companys ", ha afegit.

A causa d'aquest "nivell d'exigència" i perquè "s'ha de retornar als ciutadans la confiança en els seus representants", el líder del Partit Popular ha recordat que en els propers dies estarà ultimat el Codi de Bones Pràctiques i en una setmana la seva ja anunciada proposta per a un pacte contra la corrupció.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad