EP
L'administració de loteria de Sort (Lleida) La Bruixa d'Or ha adaptat la seva pàgina web per fer-la accessible als discapacitats físics, auditius i visuals amb l'objectiu d'integrar aquests col·lectius, i va remarcar que amb aquesta acció "no pretén augmentar la venda de loteria ".
En un comunicat, l'administració també va informar que en els propers mesos la web també incorporarà el portuguès, l'euskera, el gallec i les llengües bàltiques i balcàniques, que es sumaran a les versions disponibles en català, castellà, anglès, alemany, francès, italià , xinès, mandarí i àrab.
Jocs didàctics per a nens
A més, impulsarà jocs didàctics a través d'Internet per a nens i joves amb Síndrome de Down. L´administració va recordar que sol impulsar diversos projectes socials i sol fer donacions amb l´objectiu d´afavorir als sectors vulnerables.
Un mes abans de la "Grossa" de Nadal
Les millores es fan un mes abans del Sorteig Extraordinari de Nadal. L´administració és un dels llocs agraciats que ha repartit més premis al llarg de la seva historia. Per això, es coneguda i compta amb certa popularitat.