Falta un mes per la Grossa de 2009

La Loteria de Nadal arriba fins i tot a qui no té dècims

Un empresari va lliurar el dècim premiat a un dels seus clients, tot i que no ho havia demanat

21-11-2009  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

EFE La sort pot sorprendre fins i tot a qui no ha comprat un dècim premiat en la Loteria de Nadal, com li va passar fa dos anys al client d'una empresa que no ho havia demanat, ni per tant pagat, després que l´empresari li regalés un dècim.

El mateix empresari, propietari de Motrileña de Fruites, va protagonitzar en 2007 una altra anècdota quan va fiar a un dels seus empleats els diners per adquirir un dècim del segon premi.

El 22 de desembre es repartiran 2.320 milions és euros entre els números premiats.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes