Suspenen de feina els agents que van deixar entrar 2 intrusos a la Casa Blanca

 

WASHINGTON | DDG
Els agents encarregats de la seguretat que van permetre l'accés a l'ara famosa "parella intrusa" al sopar oficial celebrat a la Casa Blanca la setmana passada han estat suspesos de la seva feina, segons va explicar davant el Congrés el director del Servei Secret, encarregat d'assegurar la protecció del president Barack Obama, Mark Sullivan. Va respondre les preguntes dels membres de la Comissió de Seguretat Interior de la Cambra de Representants sobre les errades del seu equip en el sopar oficial que va celebrar Obama en honor al primer ministre indi, Manmohan Singh, el 24 de novembre passat. Aquella nit, una parella sense invitació, Tareq i Michaele Salahi, van aconseguir saludar Obama.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya