AGÈNCIES.
Un ratolí ha aconseguit obrir la cambra cuirassada on es guardaven els dipòsits en un banc de la ciutat xinesa de Canton (sud), en passar accidentalment pel botó que controlava la seva obertura, informa la premsa xinesa.
Diversos empleats de l'entitat, una sucursal del Banc de Construcció de la Xina, van descobrir al matí que la porta vertical de seguretat estava completament oberta, de manera que van creure que s'havia produït un robatori.
No obstant, els operaris es van adonar poc després que no faltava ni un iuan de la reserva del banc, i que un ratolí, enredat entre els cables del sistema antirobatori, va aconseguir obrir una porta que en teoria era d'alta seguretat.
L'incident ha causat certa inquietud a la premsa de Canton, una de les principals ciutats de la Xina, que ha demanat als bancs que millorin les mesures de seguretat per evitar que els molts ratolins i gats que passegen per la ciutat puguin tornar a donar un ensurt als banquers i els seus clients.