L´amant de Mrs. Robinson va al·legar un fals càncer per poder deixar-la

El jove va explicar a la primera dama que tenia un tumor en un testicle aclaparat per la seva luxúria

 

DUBLÍN | DDG
El primer ministre de l'Ulster ha dimitit i trontolla el Govern de coalició, però el nord-irlandesos estan molt més interessats en els detalls sòrdids de l'idil·li de Mrs. Robinson, els serrells del qual segueixen sortint a la llum. El més truculent de tots, que el seu jove amant, Kirk McCambley, s'havia desempallegat de la luxúria sexual de la primera dama adduint motius de salut. En concret, dient que acabaven de diagnosticar-li un tumor en un testicle i el metge li havia recomanat respirar una mica en el seu desenfrenament genital.
No és difícil imaginar els motius del jove McCambley, aclaparat davant les demandes sexuals i emocionals de la primera dama, que el va bombardejar amb correus electrònics, missatges de text i cartes d'amor. Una persecució excessiva per a l'adolescent, que va tallar la relació fart dels excessos d'Iris i temorós de despertar els recels de la seva xicota legítima: una noia de la seva edat, segons El Mundo. Convé recordar que la relació entre Iris i Kirk es va iniciar la primavera de 2008, poc després de la mort per càncer del pare del noi, un carnisser de Belfast amb el qual Mrs. Robinson també va mantenir un afer.
La relació va continuar perillosament durant l'estiu i va propiciar un episodi flagrant de corrupció: Mrs. Robinson es va assegurar que l'Ajuntament de Castlereagh atorgava al seu amant la concessió per regentar un cafè i li va aconseguir després dos xecs de 25.000 lliures a nom seu per dos magnats immobiliaris. En algun moment de la tardor, l'idil·li es va trencar i Iris va descobrir que el càncer era mentida.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya